Hulp

FAQ: Leveringskosten

Hier wordt U geïnformeerd wat betreft belangrijke vragen over het thema leveringskosten.


Wat betaal ik aan leveringskosten?

Vaste pakketkosten € 11,90
De verzendkosten bedragen per pakket tot 30 kg 11,90 € incl. BTW

De vrachtkosten voor toestellen of artikelen die per vracht worden verzonden worden tegen reële transportkost geleverd.

Prijzen incl. wettelijke BTW.


Wanneer ontstaan transportkosten?

Transportkosten ontstaan voor de verzending van grote objecten.
Voor het versturen van grote objecten rekenen wij U de transportkosten zonder toeslag van de door ons gekozen transporteur.
Een exacte berekening van de transportkosten voor uw order kunt U bij ons kosteloos aanvragen. Wij zijn telefonisch te bereiken op het nummer: 02 757 11 72 of per email: info@sportime.be


Hoe betaal ik mijn order?

Nieuwe klanten betalen in principe vooruit, of tegen rembours.


Betalen op rekening

Voor betalingen op onze rekening bieden wij onze klanten een klantnummer aan.  Zij betalen hun factuur pas 21 dagen na factuurdatum.


Bestaat er een pakketverzekering?

Ja, iedere zending wordt op onze kosten verzekerd.


Waarom worden de transportkosten niet in de winkelwagen getoond?

Omdat dit geheel afhankelijk is van het leveringsadres + de grootte van de objecten en het helaas op dit moment technisch nog niet mogelijk is de transportkosten in de winkelwagen te tonen.


FAQ: Veiligheid van Uw gegevens

Principieel worden de gegevens van de Sportime klanten, leveranciers en website bezoekers vertrouwelijk behandeld en telkens in overeenstemming met de geldende wettelijke voorschriften. Dit geldt in het bijzonder voor persoonsgebonden gegevens, waarbij Sportime dan ook de wet op de “bescherming van persoonsgegevens” nakomt.

Bij het bezoek aan onze website worden uitsluitend die gegevens verwerkt en gebruikt welke wij nodig hebben om u onze producten en aanbiedingen zo optimaal mogelijk aan te bieden. Na het verlaten van onze website worden deze gegevens (IP-adres, bezochte pagina’s, gebruikte links, taalinstelling, browser, datum, tijd, duur van uw bezoek, enz...) uitsluitend gebruikt om onze internetsites te verbeteren en verder te ontwikkelen.

Op enkele pagina’s wordt U gevraagd uw persoonlijke gegevens in te vullen. Zonder deze gegevens staan de daar aangeboden diensten niet ter uwe beschikking. In enkele gevallen wordt er een cookie op uw computer geplaatst. Voor de afhandeling van een electronische betaling maken wij gebruik van een veilige SSL sleutel. Wij wijzen op het feit dat u op onze site de mogelijkheid heeft d.m.v. een link op andere websites te komen, waarop deze bepalingen eventueel niet gelden. Verder nemen wij geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van de verlinkte sites.


FAQ: Levertijd

Hier wordt U geïnformeerd wat betreft belangrijke vragen over het thema levertijden.


Hoe lang moet ik op mijn bestelling wachten?

Normaal gesproken wordt uw bestelling binnen de 14 dagen geleverd.


FAQ: Winkelwagen

Hier wordt u geïnformeerd wat betreft belangrijke vragen over het thema winkelwagen.


Wat gebeurt er nadat ik de order verstuurd heb?

U krijgt direct een orderbevestiging per email toegestuurd.


Zijn producten altijd voorradig?

De levertijd varieert per product. Wij proberen altijd de producten zo snel mogelijk te leveren.


Hoe vind ik bepaalde producten?

Hier bestaan meerdere mogelijkheden:
1. Vul uw zoekbegrip in het veld “Search” in. U zult snel het gewenste artikel vinden.
2. U heeft in onze shop ook de mogelijkheid producten op artikelnummer te zoeken. Vul het artikelnummer in het veld “Search” in.
3. Aan de linkerkant van iedere pagina staan de hoofdcategorieën weergegeven. Kies een categorie en u zult via submenu’s snel uw productwens vinden.


Wat doe ik, als ik vragen over de producten heb?

Als u vragen heeft wat betreft onze producten, service of levering, kunt u een email sturen naar info@sportime.be of bellen met één van onze competente medewerkers onder: 02 75711 72


Kan ik ook regelmatig geïnformeerd worden?

Zodat u altijd op de hoogte blijft wat betreft acties, aanbiedingen, nieuwe producten en veranderingen in onze shop, kunt u geheel vrijblijvend de gratis newsletter toegestuurd krijgen: vul uw emailadres in het veld “nieuwsbrief” in en verstuur.


Hoe krijg ik de Sportime catalogus?

De hoofdcatalogus kunt u direct bij Sportime bestellen. Klik op “catalogus” onderaan de pagina, kies de printversie en vul uw adresgegevens in. De catalogus zal binnen de kortste tijd bij u in de brievenbus liggen.


Welke algemene verkoopsvoorwaarden gelden er?

Klik op algemene verkoopsvoorwaarden onderaan de pagina. Heeft u na het lezen nog vragen, dan kunt u contact opnemen met: info@sportime.be of op het nummer: 02 757 11 72


FAQ: Retourzendingen

Hier wordt U geïnformeerd wat betreft belangrijke vragen over het thema terugzenden van goederen.


Als ik met de goederen ontevreden ben, kan ik ze dan terugsturen?

Is een artikel niet naar uw wens, kunt u het artikel binnen de 100 dagen na ontvangst terugsturen (dit geldt niet voor speciale bestellingen).   Steeds Sportime vooraf contacteren!


Wat doe ik met niet bestelde producten?

U kunt de producten kosteloos terugsturen, na contactname met Sportime.


Wat doe ik met producten die ik beschadigd ontvangen heb?

Controleer in ieder geval direct de toestand van de geleverde producten. In geval van beschadiging meteen door de bezorger laten bevestigen. Verwittig ook onmiddellijk Sportime.  Wij zullen er alles aan doen om snel een vervangend product te leveren.


Wat doe ik als er delen van mijn bestelling ontbreken?

Controleer in ieder geval bij ontvangst of de levering compleet is. Op het moment dat er iets ontbreekt meteen door de bezorger laten bevestigen. Verwittig  ook onmiddellijk Sportime.  Wij zullen er alles aan doen om snel de ontbrekende artikelen te leveren.